Ny vecka!

Började Måndagen med att vakna upp breve mina två absoluta favoritgrabbar!
Bättre start på dagen kan man inte få! ;)

Sen åkte vi iväg till färgaffärn. Eftersom det blev lite strul med våran färg. När den va målad på väggen så såg vi att det stämde absolut inte alls. Färgen va ju typ grå/lila, och vi skulle ha en vit ton! Men dom blandade om färgen åt oss så nu är allt frid och fröjd igen ;)

På vägen hem stannade vi till i stan och jag sprang in på JC en sväng medans Jonas och Albin satt i bilen!


Blev ännu en tubhalsduk i samlingen. Så nu har jag svart, ljusrosa, blå, grå och vit! :)
Köpte även fyra par örhängen :)

När vi kom hem tog hela familjen en skön tupplur och nu har vi vaknat till liv!
Albin sitter i babysittern, jag här vid bloggen och karln min är i köket och fixar mat ;)


IMG_0819

IMG_0820

Mamma och pappas lilla hjärta♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0