Plötslig självinsikt...

Idag har jag kommit på mej själv. Jag har blivit precis som en såndär dryg hästtjej som skriver milslånga kärleksförklaringar till sitt smörgåspålägg. Min häst hit å min häst dit. Man vill bara skrika ut att man skiter fulltändigt i pållen och tycker bara att en är ful.
 Exakt så har jag blivit. Fast om Albin. Varenda inlägg handlar om honom, varenda facebok uppdatering. Nästan så jag skulle vilja lägga ut bilder på hans bajs, men riktigt så långt ska jag inte gå..

För en gångsskull förstår jag domdär hästtjejerna.

 Vill ju visa mitt underbara lilla mirakel för exakt hela världen. Är ju så jävla stolt över min vackra lilla son.
I mina ögon är han det absolut finaste som existerat någonin!




Obeskrivlig och oändlig kärlek♥


Kommentarer
Postat av: Albins älskade faster ;)

Hahaha men en häst är iaf ful de e inte Albin! Vill bara se på han hihi! Han e de vackraste som finns ju! Puss påre Albin

2011-10-23 @ 23:04:23
Postat av: Anonym

haha men bloggen skall innehålla ens vardag, han e din vardag.såsom wille e min. klart att man bara skriver o lägger upp bilderpå barnet när man e mamma o bara e upp i odm dessutom. o de e mys o se hur albin växer:P

2011-10-24 @ 13:28:51
Postat av: laila

oj glömde skirva att de förra inlägget om bloggens o vardagen va från mig:) /laila

2011-10-24 @ 13:30:09
URL: http://mammaafwilliam.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0