Bvc besök!

Var iväg till bvc,  som jag skrev tidigare idag, och mätte och vägde Albin.

4160g väger han nu grabben och 54cm lång är han!

Nu ska vi ta och promenera upp till Albins farmor och farfar en sväng och hälsa på. Dom har inte träffat Albin på snart en vecka så dom ska få gosa lite på honom ett tag. Efter va har varit där går vi nog hem och har lite fredagsmys i väntan på att Jonas slutar jobba.



Har även anmält mej till mammaträning på Active. Det drar igång nu under höst och det är under åtta tillfällen då man får komma och träna och ha sina bebisar med sig. Hoppas det finns plats kvar bara. Skönt att få börja träna igen, och så är det superbra att man börjar lite lätt sådär efter förlossningen då kroppen fortfarande är lite skör :)


Ska slänga på mej lite kläder nu och ta Albin och vagnen och vandra iväg!


Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Leah!

Åh vad roligt! När jag anmälde mig igår såg jag bara 3 namn på listan så förhoppningsvis finns det plats :)



Har du tränat där tidigare?

2011-09-30 @ 21:18:54
URL: http://ninnix.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Leah!

Jag betalar 369 kr i månaden :) Ja det är verkligen jättefräscht och så tycker jag att det är kanonbra att det alltid är personal där så kan man fråga om man är osäker på något speciellt efter att ha gått igenom en förlossning :)

2011-10-01 @ 21:11:54
URL: http://ninnix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0