En enda dag kvar!

Jag har nu gått gravid i 41 veckor och 6 dagar, och bara en dag är det kvar!
Imorgon ska vi vara uppe i hudik på igångsättning, ja om inget händer inatt då, men de har ju inte gjort de tidigare så blir nog inte så heller.

Allt jag vet är att vi ska vara där klockan åtta. Sen hur lång tid det tar, när vi kommer hem och allt är sånt som visar sig sen, jävligt spännande är det iallafall, Är taggad till tusen :)


Var iväg till barnmorskan tidigare idag, blodtrycket var fortfarande högt. Urinproverna var iallafall bra. OCh de bästa av allt va att jag hade gått ner i vikt istället för upp, som jag gjort typ dom senaste 41 veckorna ;)



Nu ska jag och Jonas äta lite tacosoppa!
Supergott med en klick creme fraise och lite tacochips till :)



Kommentarer
Postat av: Jenny Svedberg

Gud vad spännande för er att veta att imorgon händer det, ingen mer väntan :) Lycka till nu och ha det så mysigt med lillen sen när ni kommit hem :)

kram

2011-09-07 @ 16:48:17
Postat av: Ida Persson

Lycka till imorgon och hälsa Jonas :)

2011-09-07 @ 21:02:28
Postat av: Caroline - Mamma till Leah!

Åh! Lycka till nu! :D

Kramar

2011-09-08 @ 00:27:31
URL: http://ninnix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0