Envisa bebis!

Har en liten bebis som trivs inne i magen Ja! Igår kväll så va vi uppe i hudik, eftersom jag hade huvudvärk och högt blodtryck. Vi fick ligga med ctg göra urinprov och Ja, allt dedär. Vid 11 tiden på kvällen fick vi åka hem, bebisen mådde bra och de va heller ingen fara med mej. Imorse va vi iväg till barnmorskan igen och kollade blodtrycket, de hade sänkts så de va ju skönt! Sen blir det övertidskoll i hudik på måndag, om inte bebis hunnit kika ut innan dess. Men de tror jag inte, tror den ligger och gottar sig och växer sig fet inne i min mage, så det blir ännu jobbigare att klämma ut den, Haha! Nu ska jag bara vila och samla krafter! Uppdaterar nog mer senare idag, om de inte händer något i magen,Haha. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0