Kärlek till hm..



Kikade in en sväng på hm tidigare idag och som vanligt blir man helt förtrollad!
Hittade denna supersnygga väska för 199;-

Skulle kunna tänkt mej en i varje färg..
Men om jag absolut måste välja en så skulle jag nog valt den längst ner till vänster..
För en konjaksfärgad har jag redan, likaså en blå, och svart e ganska tråkigt.. ;D


Nu slutar Jonas om 10min och då kommer han hem med apelsinjuice till mej, tack gode gud!

Imorgon är det söndag sen är det Måndag och övertidskoll i Hudik. Så har inte bebisen kommit förän då så får vi iallafall nöja oss med att kolla på den genom ultraljud....
Verklighet låter bra nog mycke bättre tycker jag!


Envisa, tunga, sparkande oc  älskade lilla unge!

Dagen vi gjorde första ultraljudet är nog en av dom bästa dagarna. Allt blev så verkligt och jag blev så lycklig när jag låg där och höll Jonas i handen och kollade på våran lille bebis som sprätta runt. Underbart lycklig känsla! :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är hur kul som helst att kolla på din blogg, och att du uppdaterar den ofta! Jag önskar er all lycka med lillen när den nu kommer ut :) Hoppas att du fortsätter med massa inlägg när ni fått bebben också! :)/ Sarah (från franskan på norrtull)

2011-09-03 @ 23:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0