Lördagsmorgon...

INGEN BEBIS! :(

Den har nog bosatt sig, så nu tänker jag sluta gå och tänka på det hela tiden, ut kommer den, öven om jag får vänta i en evighet!

Sitter och äter frukost, pizzarester ifrån igår, eftersom vårat kök är helt odugligt för tillfället. Så gott som hela vardagsrummet står där inne just nu, en liten gång fram till kylskåpet är iallafall gjord!

Men de är så tjatigt, är hungrig men har liksom världens magknip så de är skitsvårt att äta! ÅH!

Idag jobbar Jonas :( Känns jättetråkigt, hade vela haft honom hemma nu, men jag får ringa han om det händer något så kommer han hem på direkten.
Ska föröka med att både vila så mycke som möjligt, och städa så mycket som möjligt idag. Få se hur den kombon slutar...



Åh tänk den tiden man fick plats två i badkaret, nu äre ju knappt så jag kommer i själv, iallafall inte upp! Haha


Kommentarer
Postat av: jossie

WTF!?! varför använde ni inte kondom då om ni ändåhela tiden klagar.. "ÅH jag har molvärkar" "Åh jag längtar efter att gå i skolan" varför inte använda kondom då isåfall. jävla tattare ......

2011-09-03 @ 13:32:57
Postat av: Ella

Jossie duv är så jävla avis ASG!!!!!!!!

2011-09-03 @ 21:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0