Mammakilona!

Trodde faktiskt inte att det skulle gå så fort att gå ner i vikt efter förlossningen. Igår när jag vägde mej hade jag gått ner 12 kilo redan, dehär med amning är ju super, hehe! ;)

Men några kilo är det kvar, har som mål att gå ner lite mer än vad jag vägde innan jag fick Albin, i denhär takten verkar de inte vara nå problem iallafall! Fasst känns lite konstigt att magen helt plötsligt är borta, hade ju blivit van med att vara rund som en boll, haha!



Dagen efter förlossning. Magen har ju inte hunnit dragit ihop sig riktigt där än, tar ju ett tag, men en jävla skillnad va det iallafall, haha.


Kommentarer
Postat av: Angelica - Rockabilly in my heart

skönt att gå ner så mycket ändå :) För vissa tar det ju evigheter att gå ner efter att dem fått barn.

2011-09-28 @ 11:16:17
URL: http://angelicahjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0