Morgonmys!

Har legat och myst i sängen med grabbarna mina! Nu ska lilla grabben få mat och stora grabben ska få göra iordning lite mat till mej, teamwork! Idag ska vi till hudik på på återbesök, sen får vi se vad som händer, tiden rullar iväg ännu fortare nu när Albin kommit till världen. Idag blir han fyra dagar gammal, mammas lilla stora älsklingsgrabb! Men nu måste vi sätta lite fart om vi ska komma iväg någon gång! Och som Jessica skrev, så ska jag självklart skriva ihop en förlossningsberättelse, när jag får tid! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Angelica - Vägen till ett hälsosammare liv

Tänkte precis fråga om du ville berätta hur det kändes att föda men sen såg jag att du skrev att du skulle berätta sen :P



Han är verkligen söt!

2011-09-12 @ 11:06:08
URL: http://angelicahjartaerik.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vad söt han är :)

2011-09-12 @ 20:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0