Stolt mamma!

Är så stolt över min alldeles perfekta och underbara lilla pojk!



På bb, en dag gammal♥



Första dagen hemma♥

Går inte att beskriva vilken underbar känsla det är att ha honom liggandes på bröstet och sova, eller när han gör den såkallade "hackspetten" letar efter tutten och försöker suga på allt som kommer i närheten, haha, gulligast är när han gör det på Jonas :)


Idag har jag och Jonas varit tillsammans i tre och ett halvt år, det firar vi med en pizza som står i ugnen och att lite senare bada lillskruttis för första gången hemma. Hoppas han njuter av det lika mycket som han gjorde på bb. Bara ligga och jäsa runt i vattnet!

Ha en mysig kväll hörrni, så ska jag försöka uppdatera så myccke jag hinner, vill och kan!
Vet att många är nyfikna! ;)


Kommentarer
Postat av: Kusin E

Vill bara komma å snutta på han igen.. Så himla vacker.. Ni har lyckats bra förr fått sån snygging :-) puss från mig å Pling :-)

2011-09-14 @ 01:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0