Sunday morning...

Kan de bli annat än en bra Söndag när man loggar in och finner fina kommentarer som denna...?



Och ja Sarah, jag hoppas åxå att det kommer hålla i sig när bebben väl kommit. Alldeles i början kommer det ju garranterat bli dåligt uppdaterat, men de är ju ganska självklart. Sen kommer jag ju först och främst satsa på att vara en bra mamma och flickvän, bloggen kommer sen..




Idag vet jag inte vad som händer, funderar på att steka pannkakor och göra köttsoppa till middag iallafall :)

Men nu ska jag äta lunch med pappa, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Marika

Haha, verkar inte som nån bebis vill komma ut. Kikar in här då och då och hoppas att det hänt nåt, väntar med spänning... :) Verkar som du mår så bra under graviditeten, har du gjort det hela tiden?

2011-09-04 @ 12:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0