Svar på kommentar!

Fick en kommentar från Jossie:

WTF!?! varför använde ni inte kondom då om ni ändåhela tiden klagar.. "ÅH jag har molvärkar" "Åh jag längtar efter att gå i skolan" varför inte använda kondom då isåfall. jävla tattare ......

Haha lilla lilla du, varför läser du min blogg hela tiden då om du blir så irriterad, är ju inte första gången du kommenterar.
 Sen så ska du inte ens yttra dej om något du inte vet ett dugg om, till exempel vad som användes för preventivmeddel, eller om det ens användes något! Något du absolut inte har eller någonsin kommer att ha något att göra med! Sen är det väll klart att man blir irriterad på sina molvärkar, man vill ju att det ska bli riktiga värkar, så man kan få träffa sin bebis. Sen kan man väll även få sakna saker även fast jag jättegärna vill ha barn, jag saknar våran gamla bil, även fast den nya är bättre, jag saknar att vara liten ibland, även om det är så mycke bättre nu!
Du är bara en liten avundsjuk patetisk liten människa!




Kommentarer
Postat av: Angelica

Men vilken jävla kommentar människan skrev. Måste vara någon som är jävligt avundsjuk på er. Någon som inte själv kanske kan få barn! Man blir ju sjukt irriterad när folk ska skriva sådär!



Hoppas eran lilla bebis kommer snart :)

2011-09-03 @ 15:54:52
URL: http://angelicahjartaerik.blogg.se/
Postat av: Elin

Tycker folk borde veta bättre än att klaga.. Och det bästa av allt är att folk är avis på hur du har det och hur bra du är :-) jag fattar inte på personer som inte känner dig ska yttra sig.. Och vi som känner dig vet hur du blev gravid.. Och du kommer bli världens bästa mamma :-) älskar dig ..

Puss/ kusin

2011-09-03 @ 17:30:44
Postat av: Ellinor

You go girl!!!!! Härligt att du säger ifrån! Denna människa är en patetisk idiot!

Känner inte dig men jag får känslan av att du kommer bli en underbar mamma!!

Hoppas den envisa lilla bebisen kommer ut snart! :)



Styrkekramar

Ellinor

2011-09-03 @ 18:09:52
Postat av: Elin Jonsson

Hoppas verkligen inte du tar åt dig av sånna där dumma jävla kommentarer! En avundsjuk liten sopa som borde äta lite godis o bli glad! ;)

Hoppas allt går bra med lillen nu när det snart är dags! Alla lyckoönskningar från familjen Jonsson :)

2011-09-04 @ 15:33:35
Postat av: Lycklig mamma.

Att vara gravid är något av det finaste som finns. Men det är

Även påfrestande för kroppen. Folk som tycker att man klagar har INGEN aning om vad man går igenom, både fysiskt och psykiskt ! Bara folk som är eller har varit gravid vet vad du går igenom just nu! Så bry dig inte om sådana meningslösa kommentarer. När denna flickan en vacker dag ens blir gravid kommer hon att förstå hur det är att bära på ett liv i ca 40v !

2011-09-04 @ 20:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0