Tisdag!

Hej på er! :)

Får bli ett hemskt snabbt inlägg nu då jag har en grabb som håller på att vakna till liv efter en tupplur!

Jonas har precis åkt iväg till jobbet och jag och Albin är hemma. Har suttit vid datan och strulat och anmält föräldrapenningen och så, men nu är det klart ända fram till jul iallfall, så slipper jag tänka på de!

Igår var vi iväg på efterträff emd föräldraruppen, jätteroligt att träffa bebisarna, och föräldrarna åxå då ;) Ska även börja på en babymassage kurs nu om nån vecka, kan ju vara lite mysigt!

Har ganska fullt upp även fast jag är hemma hela dagarna! På Torsdag ska vi iväg till Bollnäs jag och Albin på hörselkontroll. Och på Fredag ska vi till bvc och väga och mäta igen. Ska bli spännande att se hur mycket han gått upp sen sist, då han vägde 4060g. Mammas storgrabben♥




Tröttisen som ska få en ny blöja och lite mat nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0