Tripp till Bollnäs!

Godmorgon/goförmiddag!

Mysmorgon har det varit här hemma. Jonas jobbar kväll så vi har bara legat och degat i sängen. Albin har vaknat och ätit lite då och då för att sen somna på mitt bröst igen, finns inget mer underbart!

Nu har vi precis ätit lunch och håller på att göra oss klar. Jag och Albin ska till Bollnäs idag på hörseltest! Jonas faster Emma är snäll och ställer upp att skjutsa eftersom Jonas jobbar, och jag känner inte för att åka till Bollnäs när Albin sitter själv i baksätet så jag inte kan se honom. Så nu får hon köra och jag sitta bak och hålla koll på grabben min♥



Mina grabbar myser i soffan framför fotboll. Tror inte Albin va lika intresserad som Jonas ;)


Och idag blir han hela tre veckor min lillkille, tiden går gräsligt fort!


Nuu måste jag skynda mej! Ha det bra hörrni ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0