Två hela veckor!

Länge sen jag uppdatera här, jagvet! Men men idag blir min lilla guldklimp iallafall hela två veckor gammal. Och jag kan summera dom två veckorna som dom bästa och snabbaste veckorna i mitt liv! Herregud vad fort dom gått! På lördag börjar jonas att jobba igen, buhu känns det, men de kommer gå bra, fast vi kommer sakna honom. Idag har vi varit på stan en sväng och kikat lite, åt lunch på subway gjorde vi åxå, skitgott. Sen åkte vi ut på lindex och köpte lite fina kläder till Albin, eftersom att imorgon ska vi fota fem generationer jonssons:) hinner inte med bloggen så mycket som jag skulle vilja just nu. Hinner knappt med mej själv, albin är vaken hela kvällarna och vill bara äta då, fast å andra sidan sover han hela nätterna så man ska ju inte klaga, hehe. Nu har det tagit en timme att skriva dehär inlägget för albin har ätit till och från hela tiden, kommer knappt ihåg vad jag skrivit, men publicerar skiten ändå, är så jobbigt att gå tillbaka när man bloggar med telefonen. Haha puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0