Lilla bus!

Albin har kommit på att man kan dra sig upp med hjälp av mamma och pappas sänggavel!



Nu ligger han och sover iallafall. Däckade vid sjutiden.  Och när han ätligen somnade igårkväll så slog han på med att sova hela natten, plus att han gav mamma en sovmorgon till 9, skönt!

Idag när jag slutat jobba åkte vi och påskhandlade. Så nu är allt klart inför påskafton då vi ska ha middag här hemma! Imorgon ska vi ut till min släkt i Ljusne på middag. Sen på Söndag eller Måndag tänkte vi hitta på nått litet påskfirande med Jimmy och Carro å Leah då såklart!

Nu ska jag gå in till sovrummet och pussa upp min pojkvän som även han sovit sen klockan sju, haha tröttmössa!
Börjar bli lite ensamt och tråkigt att sitta å glo på tv för sig själv!

Trevlig påsk på er om jag inte hinner uppdatera något mer!


Kommentarer
Postat av: Angelica - Mot min smala lycka genom Xtravaganza

Oj så stor han blivit! Glad påsk på er :)

2012-04-07 @ 11:00:44
URL: http://motminsmalalyckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0