Onsdagkväll!

Hej på er! Va ett tag sen sist ;)

Full rulle hela tiden så jag har inte så mycke tid som jag vill över till att blogga! Idag på förmiddan va jag hemma med Albin, pappa kom förbi en sväng och lekte med Albin åxå.Sen när Jonas sluta gjorde jag mig i ordning och åkte iväg och jobbade. Vid  femtiden ungefär kom Jimmy, Carro och Leah hit och dom åkte nyss härifrån, har myst lite och kollat på småstadsliv 4. Tyckte inte att den va alls lika bra som dom andra filmerna!

Har en liten kille som fullkomligt vägrar att sova idag, mycke roligare att vara vaken ju!

Bjuder er på några bilder från idag!











Imorrn blire fullt upp, ska städa här hemma sen ska jag jobba! Sen på kvällen ska jag ju till blåkulla ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för ikväll och tack för kläderna :)

Ses på blåkulla imorgon ;)

2012-04-04 @ 23:24:25
URL: http://ninnix.blogg.se/
Postat av: Oliviasphotolife

Småstadsliv är king. :D

2012-04-07 @ 12:03:11
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0