Påskhelgen!

Denhär helgen har verkligen bara svischat förbi!

Imorgon börjar både jag och Jonas att jobba igen! Men har haft en underbart skön påsk!
På långfredagen åkte vi ut till min faster på middag! Go mat, tipsprommenad och lekar gjorde våran kväll till super!

På Påskafton hade vi påskmiddag här hemma och Jonas släkt kom och vi hade lite grillmys!

Igår så tog vi bara en mysdag hemma! På eftermiddagen kom Jonas kusin förbi och hälsade på och mot kvällning kom även Challe och Sara. Vid tolvtiden åkte dom hemåt och jag däckade i sängen!

En liten kort genomgång av våran helg! Måste verkligen skärpa till mig med bloggningen nu då det varit extremdåligt på slutet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0