Längtaar!

Längtar litegrann till imorgon kväll då jag ska bli bjuden på relax och middag! Skönt att få komma iväg å ha lite tjejkväll! Lite synd dock att det är babykväll på barnenshus, men Jonas skulle ta med sig Albin och åka dit en sväng utan mig!

Mina två hjärtan ligger i sängen och läser saga! Totte går till doktorn!



Är så glad överatt jag har världens underbaraste pojkvän och världens underbaraste son!
Är så roligt att se lyckan i Albins ögon när han ser pappa komma hem från jobbet♥

Har inga bilder från idag då kameran fick vila litegrann!

Nu ska jag köra iväg grabbarna från sängen, Albin har bajsat ner lakanet så det behöver bäddas rent, sen så ska lillen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0