Lördag förmiddag!

Hallådär!

Våran Lördag har startat på bästa möjliga sätt, med lite mys, lek och besök!

Började morgonen med att ligga och pussa på mina grabbar!
Sen klev vi upp, och Jonas gav Albin frukost medans jag gick upp och tvättade!



Efter de klädde vi på oss kläder och gick ut på gårn!



Jonas höll på i boden och hackade bort lite is och så. Jag hängde upp fågelmat i träden utanför fönstret!





Sen dök morbror Challe upp och plockade med sig Albin in en sväng medans jag och Jonas va kvar ute. När jag kom in så hittade jag dom gosandes!







Sen började det droppa in, först kom Morfar, sen Farmor Farfar och Faster!
Så blev full stuga här! Roligt, älskar när folk kommer och hälsar på!

Nu har alla åkt hem! Jonas och Albin sitter i köket och bygger ihop grillen. Eller Jonas bygger och Albin kör över delarna med gåstolen!

Får hoppas resten av dagen blir lika härlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0