My day!

Tänkte köra en repris från igår och visa min dag i bilder!

So here u go! 


 Dagen började klockan halv åtta då Albin vaknade med ett leende på läpparna. Låg och gosade i en timme och sen klädde vi på oss och åkte till pappa för att spela lite pingis!

Pappa vann alla matcher, både mot mig och jonas. Jag förlorade alla matcher jag deltog i, haha. Men jag vann nästan en gång och blev skitstolt. Fick sen höra av både pappa och jonas att nästan inte räknas...



Under tiden vi spela underhöll sig Albin på golvet!



Efter det åkte vi hem. Jonas skulle se fotboll och Albin skulle få lite lunch i form av kyckling med couscous!













Efter Albin fått i sig mat så började jag med min och Jonas mat. Kassler med potatis och kantarellsås. Efter maten åkte vi hem till Albins Farmor och Farfar och lånade badkaret!







Nu har vi kommit hem och landat i soffan! Albin sover och vi laddar upp inför bb!

Helt underbar helg, mer sånna!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0