Bildbomb!

Slänger in en liten bildbomb såhär på slutet av 4-månadersdagen!

Har haft en bra dag. Vaknade och myste lite med lillkrorren. Sen åkte vi ut till Sandarne och gratulerade Albins gammelmoster på födelsedagen, som är imorgon! När vi kom hem åt vi bara lite mat sen så klädde vi på oss och gick på en prommenad upp till Albins farmor och farfar. När Jonas sluta jobba kom han och hämtade oss där!

Prinskorven ligger och sover, vilket jag och Jonas strax ska göra med! ;)






























Nattinatti sötnötter!


Kommentarer
Postat av: Raggaranki - Mot min smala lycka!

Du. jag har tänkt på en sak. Är det veronica som är din moster? Tänkte att det är ju min kusin så då måste väl din mamma vara min kusin också? eller? gaah, blir galen på allt detta :P Har hur många kusiner som helst men vet knappt vilka hälften är xD

2012-01-09 @ 10:58:09
URL: http://raggaranki.blogg.se/
Postat av: marie

Super söta Albin :) han ser så busfinulig ut

2012-01-09 @ 11:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0