Det börjar ta sig...

Hejsan. Vill börja med att säga puss till er alla gulliga som fortsätter kika ib här i hopp om en ny uppdatering! Bjuder er på en bild från vårat vardagsrum, intressant eller inte nu har ni serr iallafall ;-) Trivs som fisken i vattnet här i huset, skönt när vi äntligen börjar få lite ordning. Idag har vi haft lite inflyttningsfika för min sid av släkten. Så har haft fullt hus hela kvällen. Fick lite fina inflyttningspresenter och allmänt myspys! Förhoppningsvis så får vi strax internet. Så tråkigt att blogga från telefonen och de blir ju så fula inlägg! Men kanske lika bra att vi inte har nå internet denhär veckan. Har ju så in i helvete fullt upp! Imorrn sk jag tvätta hela förmiddagen. När jonas slutar ska vi åka och köpa skjorta till honom som han ska ha på dopet. Efter de sk vi flytt det sista ur lägenheten. Sen ska vi på babysim! ungefär så ser alla dagar denna vecka ut! Hoppas på lite lugnare nästa vecka. Prinsen ligger nu och sover,ska jag göra snart åxå. Helt slut som artist! Men fortsätt kika in så ska jag försöka uppdatera så mycke jag kan från telefonen. PUSS på er underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0