Håller tummarna!

Jag har vart in på cfl nu på förmiddagen på ett litet kort möte.
Så nu håller jag alla tummar, och tår dessutom!


Prinsen sover sin dagliga middagslur! Haha han är som en klocka, samma tid varje dag!

Haha Jonas hade vart iväg och jobbat i fyra timmar idag och jag och Albin hade inte märkt något! Han kom hem klockan 10, då han plockade upp Albin och lekte lite med honom så jag fick ligga och dra mig i sängen!
Underbara Jonas! <3



Haha underbar bild på en nyvaken och pömsig Albin!

Nu ska vi åka hem till Jonas föräldrar och hämta Jonas gamla däck till 850´n  sen ska vi åka emd dom till Jonas farfar!


Kommentarer
Postat av: Raggaranki - Mot min smala lycka!

SV; Okej! Det är på min pappas sida iallafall sen vet jag inte om det är hennes pappa som är/var bror med min. Lite dålig koll på om alla pappas bröder lever eller inte då vi är så otroligt många i familjen.. och släkten

2012-01-09 @ 14:14:42
URL: http://raggaranki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0