Huset!

Idag har jag å Albin tagit med oss pappa som hjälp att köra lite grejor till huset!

Så tänkte jag skulle visa er lite hur det ser ut!

Ett renoveringsobjekt är det iallafall, typ allt måste göras om, men de får man ta lite i taget och så!
Kommer bli hur mysigt som hellst när det är färdigrustat!



Utsidan, kan inte bestämma mig för vad jag vill ha för färg på nya panelen, blir tokig!
Finns ju så mycke fint. Men funderar på grått och vitt!





Kök.





Matsalsrum!



Vardagsrum.



Matsal och vardagsrum!



Allrum på övervåningen!



Å pärlan och Morfar!


Som ni ser så är det en del fix, men då vet vi ju vad vi har att göra ett bra tag framöver!

Längtar så himla mycke tills vi flyttar nu, å så kan får börja fixa och dona!
Va och köpte tapeter till vardagsrummet och Albins rum i förrgår!

Nu ska jag vila en stund med lill älsklingen som sover middag. Sen ska jag köra honom en sväng till hans farmor och farfar och så ska jag fortsätta fixa lite i huset för mig själv!


Kommentarer
Postat av: Elin

Men va mysigt! Huvudsaken det går att bo så får man renovera allt eftersom.

2012-01-22 @ 14:28:13
URL: http://assessment.blogg.se/
Postat av: Elin

Men va mysigt! Huvudsaken det går att bo så får man renovera allt eftersom.

2012-01-22 @ 14:28:20
URL: http://assessment.blogg.se/
Postat av: oliv

fin jacka du har på dig albin :D

2012-01-23 @ 19:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0