Nyårsafton!

Hade en jättemysig nyårsafton.
Åt middag hemma hos Jonas föräldrar, efter det fikade vi och spelade lite spel.
Mot kvällen så åkte vi hem till Laila och pontus och drack lite kaffe. Sen tog vi vagnarna och gick på en liten prommenad runt stan, avslutade med korv och glögg och gick därifrån innan det blev fyllt med fulla folk som skulle fira in det nya året.











Laila: Först vare cykel, sen blev det moppe, efter det bil och nu äre barnvagn!
Haha







Efter prommenaden, då Pontus plötsligt blivit filmstjärna och jag helt allvarligt domnat bort om låren så åkte jag och Jonas och köpte hamburgare! Sen kollade vi på fyrverkerierna från vårat fönster och kröp efter de ner i sängen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Men så stilig! <3 En av de tre största och bästa grejerna som hände under 2011,att jag blev gammelfaster till världens goaste och finaste lilla Albin. Sen kom världens goaste och finaste lilla Vilgot och man blev gammelmoster. Och i början av 2011 så träffade jag världens bästa Stefan :-) Så 2011 var lätt det bästa året på länge. Gott Nytt År till er! Hoppas det blir minst lika bra som 2011 :-)

2012-01-01 @ 18:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0