Tisdagen!

Hann inte uppdatera något igår eftersom jag hade fullt upp hela dagen!

Började dagen med att ligga och mysa med prinsen i sängen och vänta på att jonas  skulle sluta jobba. När han kom hem så gjorde vi oss klar och åkte iväg på öppna.






















När vi kom hem från öppna åt vi lite lunch och sen kom min bror på besök och hälsade på Albin. Vid fyra-tiden ringde Elin och frågade om vi kunde hämta upp henne efter jobbet och senfölja med hem till dom på en kopp kaffe. Va hemma hos Elin och erik ett tag sen så fick jag sms från Laila som frågaom vi skulle gymma!

Skjutsade hem grabbarna och åkte och hämta Laila. Var på gymme ett tag sen så hämtade jag pojkarna mina igen, för då skulle det bli skridskoåkning på gamla ip! Var över ett år sen jag åkte sist, så de va jävligt kul att vara på is igen! Jag och Pontus åkte medans Laila och Jonas gick med barnvagnarna på sidan av!

Efter vi åkt i en timme packade vi in oss i bilen och åkte hem och sov!

En dag i sann Ronja anda, gillar när det händer grejer. Så tråkigt att bara sitta hemma och uggla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0