Lördag!

Halloj på er mina fina!  Precis som jag lovade er tidigare idag ska ni få lite bilder från idag! ;)

Började dagen med att åka på kalas hos Jonas föräldrar! Efter de så visste jag inte riktigt vad jag och Albin skulle hitta på så vi åkte en sväng till Ljusne. Där hamnade vi på ett litet spontanbesök hos mina systrar!


Albin leker på golvet!











Får syn på Mammas väska och sätter genast full fart mot den!





Fick även med mig två brudar hem från Ljusne!
Så nu ligger den äldsta av dom och slappar på soffan och den yngsta ligger på golvet och leker med Albin. Dom ska sova här inatt! Ska laga lite mat med dom nu när Albin somnar! Sen ikväll blir det att titta på film och dippa lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0