Riktig vårdag!

Gokväll på er mina fina! Ida ghar det varit en riktigt perfekt vårdag! Började med att mysa med mitt lilla hjärta som vanligt. Vid 11 kom Carro och Leah till occ och vi packade ner ungarna i vagnen och tog en prommenad in till stan i de härliga vädret!

Träffade Jonas nere på stan när han slutat och vi åt en sen lunch. Efter de åkte Jonas och hämtade ut Albins spjälsäng och jag och Carro vandrade hemmåt! När vi kom hem blev det utplockning av utemöblerna och Jimmy kom cyklandes till oss när han slutat jobba! Blev brie ost och allmänt mys utomhus! Efter det vet jag inte vart tiden tog vägen, den rann liksom bara iväg!

Nu är iallafall lillhjärtat nattad, tog ungefär en timme eftersom han skulle envisas med att ligga och skratta åt mig, tillslut däckade han i min famn och jag kunde lägga ner honom i hans säng! Sitter och kollar på Brynäs- Frölunda nu och inväntar Big Brother. Efter de blit de raka vägen till sängen då jag ska upp i rejäl tid imorgon! Klockan står ställd på halv 5 ;)

Helgen är redan planerad och alldeles fullspäckad, precis som jag vill ha de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0