Tisdag!

Hejsan!

Vårat internet tog slut igår, har fortfarande mobilt, har inte fått tummen ur å fixa annat än, haha!
Så blev ingen bloggning då!

Men tillbaka till igår, gick in till stan med Albin, riktigt skönt ute! Har som mål att iallafall 3 dagar i veckan ska vi ta en prommenad in till stan, dom andra dagarna kan vi gå lite kortare prommisar runt på grusvägarna här! Är jättenöjd med vagnen iallafall. Så glad att jag valde lufthjlul, mycke bättre på vägarna vi har! Även himla bra dämpning i den, men i tester och så har ju just brio happy fått beröm just för att de är en vagn som klarar terräng, och den fick även bäst i test på snömodd!

När jonas slutade åkte vi och handlade lite och sen hem och lagade mat! Sen åkte vi hem till Albins farmor och farfar och hälsade på en sväng!

Idag slutade Jonas tidigt, som alltid på Tisdagar! Har slängt på lite marinad på fläskfilen, blir grillning senare!
Ska åka iväg en sväng å köpe en torkvinda senare sen ska vi bara vara hemma å fixa!

Fick även ett samtal om ett litet jobberbjudande idag! Så i tre veckor framöver kommer jag jobba eftermiddagar, så perfekt för Jonas hinner sluta innan jag börjar! Så slipper vi krångel å lämna bort Albin!

Ha de bra så länge så uppdaterar jag mer ikväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för jobb då? :)

2012-03-27 @ 18:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0