Tripp till gävle!

Gokväll! Imorse tog vi tåget ner till gävle för en liten shoppingrunda! Sara fick de i 18-årspresent av mig å Jonas. En dag i Gävle med mat och så fick hon shoppa kläder! Hon verkade nöjd med dagen iallafall!

Tyvär glömde jag kameran men snor en bild från Facebook som Sara la upp!



Min lilla tuffing i sin nya keps! Lite stor men till sommarn och våren blir den perfekt!

Nu ligger han i sängen skrutten och ska sova. Fast han gör allt annat än att sova, hör hur han ligger och "pratar" Och drar i täcket och bökar runt!


Imorgon LOVAR jag er bättre uppdatering och bilder! Ska även ut på en långprommenad har jag tänkt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Grymt nöjd med dagen, tack för de! :D

2012-03-09 @ 21:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0