Slut som artist!

Gokväll på er!

Har intagit soffläge efter en eftermiddag/kväll nere i Valbo! Har gått loss inne på ikea och efter de va vi och kikade i lite klädbutiker innan bilen rullade hemåt igen!

Har nattat prinsen nu, blev en lite senare kväll än vanligt!

Tänkte lägga ut lite bilder på min snygging från i förmiddags!♥










Sen bjussar jag er även på två av fynden vi gjorde till Albin, snällt va? ;)

Ett eget litet snickarset, me hammare, måttband, heela kittet!



Å ett påslakanset,
 (bruden som har en enorm kärlek till påslakan, haha blev även nya till mig å Jonas)




Nu ska jag fortsätta med mitt bigbrotherkikande!

Gonatt darlings♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0