Alla tummar i taket!

Hör och häpna!
Har äntligen tagit mig tid att både fixa mitt mobila bank id och bank id på fil!
Tog ju bara ca ett halvår och massor och telefon och datorkrångel.
Så nu har jag fixat med lite föräldraledigt till sommarn, tänkte ta ut lite dagar i samband med min semester så jag får ledigt med grabbarna!
 
 
Har för övrigt varit en kanondag! Gått super på jobbet, verkligen helnöjd med dagens resutlat.
 
Imorgon jobbar jag kortdag 08,45- 12,45
Så ska hämta min prins tidigt från Dagis, sen ska vi in till stan och boka sommarens semester som bär av till Gotland.
 
Nu hade jag tänkt att somna på soffan medans Jonas kollar på fotboll, så underbart skönt att bara totaldäcka famför tvn!
 
Ha en bra kväll, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0