Familj+jobb= dålig uppdatering!

 
 
Är inte någon superaktivitet här inne inte, men svårt att hinna med då jag jobbar om dagarna och när jag kommer hem är der antingen kväll och jag är trött, elle så är det full rulle med lek, matlagning och allt man kan tänkas hitta på med en liten 1,5 åring!
 
Igårkväll hör och häpna så fick iallafall granntanta Elin med mig ut på en prommenad mot kvällningen. Eftersom jag har ett sånt stillasittande jobb läre jag fan ta mig i kragen å sparka mej själv i arslet nu å ut och gå!
Hittade ett par jättefina svarta nike skor idag, med knallrosa snören, och naturligtvis fanns dom inte i min storlek :(
Surt sa räven, hade ju vart roligare att knyta på sig ett par fina skor än att hoppa i farmors gammla stövlar, som jag för övrigt bott i denna vinter, haha!
 
 
Tänkte bjuda er på lite bilder på Albin och hans kompis Leah som han busade med i söndags!
 
 
 
 
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilka underbart söta barn vi har! :)

2013-04-10 @ 23:35:24
URL: http://ninnix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0