RallyAlbin

Albin älskar å sitta å digga musik i min skruttbil! När jag kommer hem från jobbet och han och Jonas är ute och leker så blir han överlycklig och ska sitta i knä och ratta samtidigt som han skruvar upp volymen och diggar loss!









Har iallafall fått ordning på klädhögen som behövdes vikas in idag + bäddat rent och dammsugit!
Skönt när man slutar jobba klockan 5, man hinner ju lite mer!

Nu har även våren börjat rulla på, massvis med snö har smält bort från gården och nu ser man tillochmed gräsmattan. Längtan efter ljusa och varma grillkvällar är just nu enorm, men snart så!

Nu i veckan är våran nya soffa beräknad att komma, håller alla mina tummar nu. Längtar efter att matcha med lite nya soffkuddar och gardiner! Haha jag å mitt "kraffs" som Jonas kallar de. Rensade faktiskt ut 4 uppsättningar med påslakanset igår, sånt som knappt använts, tänkte lägga ut dom på köp och sälj på facebook men ångrade mig! Å tur va väll de, va tänkte jag med?

Nu ska jag sova, ny arbetsdag imorgon. Och ska jag hinna få nån sömn äre lika bra att börja försöka nu. En viss person sover lite
för gott om man säger så! ;)


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0