Ett tag sen sist!

Men hallådär!
Har inte bloggat på nästan ett år, måste erkänna att jag har saknat det lite! Slutade då jag kände press över att uppdatera mycket och att göra bra inlägg!

Ser att det är några tappra läsare som hängt ikvar, hur man nu orkar de i nästan ett år utan något somhellst livstecken? haha. Men det värmer lite i hjärtat iallafall!

Nu har jag bestämt mig för att ge det en chans igen! Även att inte ha några krav på migsjälv gällande min uppdatering.

Slänger in en bild på mitt lilla hjärtebus, som inte är så liten längre! Finaste påskgubben som jag sett iallafall! ♥





Och självklart blev bilden både åt fel håll och på tok för liten, men bloggar från telefonen så får inte till det så mycket bättre nu!

Nu ska jag försöka somna brevid ett fullt rullande sågverk, även kallad snarkande man med namn Jonas!

Puss!




Kommentarer
Postat av: Elin

Jippi! Skojsigt!

2013-03-29 @ 21:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0