Idag!

Hej på er!
Förvirrande dag idag med klockomställningen. har kollat på telefonen ibland, som går rätt och sen har jag kollat i bilen, som går fel.  Och vips så va klockan nästan 8 och det var dags för Albin att sova, fast det var ljust ute? Haha.
 
Men de brukar ju inte ta sån lång tid att vänja sig!
 
Idag har jag iallafall fått bort en sak från min behöver/vill köpa lista!
 
Ett matsalsbord med plats för 6 personer! Helt på impuls, precis som jag gillart! :D
Fast har alltid sagt att jag velat ha ett vitt, men de blev ett svart, sjukt nöjd iallafall. Sån enorm skillnad på plats! 
 
Ska ladda ner en film i väntan på Jonas, sen när han kommer blire currysoppa med kyckling, och massa mys!
 
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0